gambar hanyalah hiasan semata-mata



'mamat' ni punye hal la wat aku tension


kalo cakap pasal tension keje mana ada keje (yang betul-betul keje) yang tak tension tul tak??..tapi last 2 weeks memang wat aku rasa malas je nak gi keje sebab bannyyak sangat keje nak ene wat...smalam petang afer work tak balik umah sebab kene jumpe konraktor kat site sebab ada prob...lapas tu terus gi site lain lak sekitar vistana hotel dan hospitak tawakal nak tengot sistem untuk projek yang aku jaga ni dah siap dipasang ke belum....nak kene amik gambar kat site....sampai umah dah kul 12 malam...nak tido tak leh sebab dok risau pasal arini ada press confrence oleh Big-big bos aku untuk announce kat public psala projek aku ni akan mula digunakan oleh public pada 16hb ni....

pagi-pagi lagi dah dok kalut wat paper (info utk pojek aku ni)untuk back-up my boss kalo press tanyer lebih2....tgh2 kaut tu ada la 2..3 perkara aku tak buat...masa confrence lak..press tanya soalam yang bos aku takleh jawab.....sebabnya aku tak provide kat dia......last2 lepas dah setle semua apa lagi....aku pun dibambu oleh bos....rasa useless je wat keje teruk dari semalam..last2 outcome dia kene bambu....down sket la at that time...

tapi pikir2 balik ada hikmahnyer...at least aku lebiih well organise in my future project to be handle ..silap aku gak tak ada perancangan......hopefully lepas ni aku dapat catch up with the rest of my project work sebab mende will be going untill end of august.....need to try my very best.....chaiok..chaiok
(esok cabaran akan terus mendatang.......tunggu je la apa yang bakal kluar dalam paper esok about my project ni.....)